Основи здоров`я 9 клас

27.05 2020
1. Переглньте відео
ДОТРИМУЙТЕСЬ ПРАВИЛ ЗДОРОВОГО СПОСОБУ ЖИТТЯ, ПРАВИЛЬНО ХАРЧУЙТЕСЬ ТА БУДЬТЕ ЗДОРОВІ!

20.05 2020
Міні - проект 
"Екологічні проблеми рідного міста"
1. Зібрати інформацію на задану тему (фото смітєзвалищ, забруднених водойм та ін.)
2. Створити відео або презентацію
13.05 2020
ТЕМА: СОЦІАЛЬНА СКЛАДОВА ЗДОРОВ`Я 
(урок узагальнення)
1. Повторити п. 20-29
2.Відкривши посилання join.naurok.ua
Пройдіть тестування. ОБОВ`ЯЗКОВО
Код доступу: 634568

06.05 2020
ТЕМА: ГЛОБАЛЬНІ ЗАГРОЗИ,ПОРОДЖЕНІ ДІЯЛЬНІСТЮ ЛЮДИНИ ТА ЇХ ВПЛИВ НА ЗДОРОВ`Я
1. Опрацювати п. 29-30
2. Перегляньте презентацію

3. Практичне завдання: Оцінювання екологічних небезпек за місцем проживання, що впливають на здоров`я людини.
Перейдіть за ПОСИЛАННЯМ та виконайте завдання
4.Відкривши посилання join.naurok.ua
Пройдіть тестування.ОБОВ`ЯЗКОВО
Код доступу: 315588
29.04 2020
Тема: Протидія стигмі і дискримінації осіб за будь-якою ознакою
1. Прочитайте п. 25-26
2.Перегляньте відео нижче та дайте відповіді на запитання
- Які проблеми розкриті в даних відео?
Дискримінація — будь-яка відмінність, виключення, обмеження або перевага, за ознакою раси, кольору шкіри, мови, релігії, політичних або інших поглядів, національного або соціального походження, майнового становища, народження або іншої обставини, і яка має на меті або як наслідок, знищити чи применшити визнання, прав і свобод особистості.
Прояви дискримінації:
- дискримінація за станом здоров'я;
- дискримінація людей з інвалідністю;
-дискримінація за місцем проживання/громадянством;
- дискримінація за статтю;
- дискримінація за етнічним походженням;
- дискримінація за релігійними переконаннями;
- дискримінація за політичними переконаннями;
- дискримінація за віком;
- дискримінація за мовою;
- дискримінація за сексуальною орієнтацією.
Соціальна стигматизація (грец. Στíγμα  тавро, клеймо) — негативне виділення суспільством індивіда (або соціальної групи) за якоюсь ознакою з відповідним стереотипним набором соціальних реакцій на цього індивіда (або представників соціальної групи). На стигматизацію впливають забобони, ідеологеми, які історично встановилися у конкретному суспільстві і стали частиною їхнього світогляду. При цьому певні характеристики індивіда не беруться до уваги.
Стигма - властивість, на підставі якої формується негативний стереотип. Тому практично всі стигми є за своєю суттю стереотипом. Проте не кожний стереотип стигматизується. Проявлятися стигматизація може по відношенню до різноманітних груп населення за станом здоров'я, професією або соціальним становищем, конфесією, віком, статтю, національністю і т. ін.
Протидією дискримінації є толерантність — моральна якість, що виявляється в повазі інтересів, почуттів, звичок інших людей. Це терпиме ставлення до думок, що не збігаються з власними, позиціями, віруваннями, терпимість до критики, до поведінки інших. Вона передбачає захист й обґрунтування власної позиції. 1995 р. ЮНЕСКО зробила спробу сформулювати офіційне значення толерантності в «Декларації принципів толерантності».
Толерантність є необхідною умовою досягнення гармонії в суспільстві. Без неї неможливо досягти високих позитивних взаємовідносин на всіх рівнях особистого, соціального та політичного життя і всередині країни, і в системі міжнародних відносин.
Просуванню ідей соціальної рівності, вихованню позитивного ставлення до тих, хто «відрізняється», сприяє інклюзивний підхід.
Інклюзія — це політика і процес, що передбачає збільшення ступеня участі та отримання більших можливостей у соціальному житті й навчанні для всіх людей незалежно від фізіологічних чи психологічних особливостей. Інклюзія сприяє пошуку найкращих способів сприйняття людської різноманітності, вона вчить приймати відмінності з позитивної точки зору. Такий підхід виключає будь-яку дискримінацію, що забезпечує однакове ставлення до всіх людей, але створює спеціальні умови для людей з особливими потребами.
3.Зайдіть за  ПОСИЛАННЯМ та виконайте  завдання
22.04 2020
Тема: Запобігання захворюванням,які передаються статевим шляхом. Засоби контрацепції
1. Опрацювати п. 25
2.Перегляньте навчальне відео "Інфекції, які передаються статевим шляхом" та складіть конспект
3.Перегляньте навчальне відео "Засоби контрацепції"

4.Відкривши посилання join.naurok.ua
Пройдіть тестування.
Код доступу: 111039
15.04 2020
Тема: Профілактика вроджених вад 
1. Опрацювати п 24
2. Перегляньте презентацію та складіть міні-конспект

3. Завдання с 169 підручника (одне на вибір)
Результат надіслати на електронну пошту: nataliya0108@ukr.net
01.04 2020
Тема: Репродуктивне здоров`я молоді
1. Опрацювати п. 23
2. Перегляньте презентацію та складіть міні-конспект

3. Відкривши посилання join.naurok.ua, виконайте тестування. Код доступу: 151785


25.03.2020
Тема: Цінність родини. Готовність до сімейного життя. 
Поняття "гендер" та "стать"
1. Опрацювати параграф 22
2. Створити герб вашої родини (схема с. 156 підручника) або розробити сласну схему. 
Фото роботи прислати на електронну адресу: nataliya0108@ukr.net
3. Записати в зошит ознаки біологічної, соціальної та психологічної зрілості

Тема: Принципи формування міжособистісних стосунків. Стосунки з дорослими та однолітками

Спілкування (комунікація) — процес обміну думками, почуттями, враженнями, тобто повідомленнями.


1. Прочитайте вірш Ліни Костенко «Довіра» (с. 151 підруника) Що, на вашу думку, сприяє виникненню довіри? Що може її зруйнувати? Відповідь напишіть у коментар.
2. Візьміть у дорослих членів родини інтерв’ю. (с. 153 підручника). Про результати  напишіть у коментар




Немає коментарів:

Дописати коментар