Основи здоров`я 6 клас

УВАГА!УВАГА!УВАГА!
ДЛЯ ТОГО ЩОБ ЗНАЙТИ ТЕМУ НЕОБХІДНОГО УРОКУ ПРОКРУТІТЬ СТОРІНКУ ВНИЗ І ЗНАЙДІТЬ ПОТРІБНУ ВАМ ДАТУ І ТЕМУ УРОКУ, ЯКА ВКАЗАНА В ТАБЛИЦІ



ТЕМА: ПОВЕДІНКА В ЕКСТРИМАЛЬНИХ СИТУАЦІЯХ. ТЕЛЕФОНИ АВАРІЙНИХ СЛУЖБ. ПЕРША ДОПОМОГА В ЕКСТРИМАЛЬНИХ СИТУАЦІЯХ
1. Опрацювати п. 30
2. Моделюй — набувай життєвих навичок
Складіть алгоритм дії в одній із зазначених  ситуацій:
• випадково випито рідкі ліки, що призначено тільки для зовнішнього
використання, відчувається біль у животі, слабкість;
• під час прибирання ванної кімнати спеціальним засобом на руках
з’явилося подразнення, шкіра почервоніла;
• після фарбування дверей при зачинених вікнах запаморочилася голова;
• з вікон сусіднього будинку йде дим, видно полум’я;
• поруч з обірваним проводом електромережі лежить людина.
3. Використавши посилання join.naurok.ua 
Виконайте тестування.
Тест відкритий до 22.05 2020  21.00
Код доступу: 5147783

12.04 2022 6-А
13.04 2022 6-Б
Тема:Проживання в промисловій зоні.
Безпека руху велосипедиста
1. Опрацювати п.28-29
2 Перегляньте навчальне відео
3. Перегляньте навчальне відео. Складіть пам`ятку для велосипедиста

05.04 2022 6-А
06.04 2022 6-Б

Тема: Пожежна безпека оселі. Причини виникнення, стадії розвитку пожежі. 
Засоби пожежогасіння
1. Прочитати п. 27
2. Як ви думаєте за скільки хвилин згорає кімната середніх розмірів?Перегляньте відео
3. Про причини пожеж ви дізнаєтесь з   наступного відео. Запишіть їх в зошит
4. Правила користування вогнегасником


                             29.03. 2022 6А
                              30.03 2022 6Б
Тема: Безпека під час користування засобами побутової хімії
1. Прочитати п.26
2. Перегляньте навчальне відео
3. Перша допомога при отруєнні засобами побутової хімії
4. Склад домашньої аптечки

5. Моделюй - набувай життєвих навичок
завдання №2 с. 121 підручника 

23.03 202 6 Б
22.03 2022 6А
Тема: Правила користування 
газовими приладами
1. Опрацювати п. 25
2. Перегляньте навчальне відео. Запишіть правила користування газовими приладами в зошит
3. Виконайте завдання в підручнику "Моделюй - набувай життєвих навичок" с.117


Тема: Правила користування електричними приладами
1. Опрацювати п.24
2. Перегляньте відео "Наші електричні помічники"

3.Перегляньте відео "Правила користування електричним приладами" 
та запишіть їх в зошит
4. Відкривши посилання join.naurok.ua. Пройдіть тестування. 
Код доступу:234048
5. Виконайте проєкт с.114 підручника (результати роботи надіслати на електронну адресу:nataliya0108@ukr.net)


Тема: Безпека в побуті. 
Правила користування
водогоном та тепловими мережами
Девіз уроку: 
«Мій дім — моя фортеця»
1. Опрацювати §23 та матеріали розміщений нижче
2.Записати в зошит правила користування водогоном та тепловими мережами
3.Створити агітаційну листівку на обрану тему:«Бережи воду!», «Будь обережним удома!», «Мій дім — моя фортеця»
(фото роботи надіслати на електронну адресу: nataliya0108@ukr.net)
4. Дізнайтися,  де  у  вашій  оселі  розташовані  труби  гарячої  та  холодної  води,  запірні  крани  для  водогінних  труб,  газові  вентилі,  де  розміщено  електровимикач,  що  відключає  від електромережі всю оселю. 
5. Скласти  пам’ятку  з  телефонами  усіх  аварійних  служб міста.
(фото роботи надіслати на електронну адресу: nataliya0108@ukr.net)

Слід  дуже  відповідально  ставитись  до  безпеки  вашої  оселі:  не  залишати  відкритими  вікна  та  балкони  без  нагляду,  закривати  й  ховати  всі  ємності,  що  містять  небезпечні хімічні  речовини,  не  забувати  перекривати  газ  та  воду,  коли йдете  з  дому,  слідкувати  за  станом  електричних  приладів,  не користуватися  несправною  апаратурою.  Адже  від  цього  залежить збереження життя й здоров’я.

Система водопостачання. Водогін
Система  водопостачання  являє  собою  комплекс  споруд  для забезпечення  споживачів  водою  в  необхідних  кількостях  і  необхідної  якості.  Система  водопостачання  має  бути  надійною,  без перерв або погіршення її якості в неприпустимих межах.
Основними  елементами  системи  водопостачання  є водозабірні  споруди,  за  допомогою  яких  здійснюється  прийом  води  з  природних  джерел, насосні  станції,  що  подають  воду  до місць  її  очищення,  зберігання  або  споживання,  споруди  для очищення  води,  водоводи  і  водогінні  мережі,  що  слугують  для транспортування і подачі води до місць її споживання.
Залежно  від  місцевих  природних  умов  та  характеру  споживання  води,  а  також  залежно  від  економічних  чинників схема  водопостачання  може  значно  змінюватись.  На  схему водогону  впливає  джерело  водопостачання:  його  потужність, якість  води  в  ньому,  відстань  від  нього  тощо.  Іноді  для  одного  населеного  пункту  чи  об’єкта використовується  декілька природних джерел.

Історична довідка про розвиток водопостачання
Перші  згадки  про  систему  водопостачання  або  про  самий  перший  водогін  дійшли
до нас з давніх-давен. Знайдені письмена, папіруси й глиняні таблички із записами про  цілі  комплекси  й  системи  водопостачання  для  поливів  полів  та  громадських справ.  У  стародавній  державі  Урарту  була  знайдена  споруджена  в  VII  ст.  до  н.  е. каналізаційна  система,  яку  використовували  для  відводу  води  шляхом  самопливу на значні відстані.
Самий перший справжній водогін з'явився у Стародавньому Римі в 312 році до н. е. Його довжина становила 16,5 км. Цензор Аппій Клавдій у будівництво водогону навіть вклав власні кошти. Громадяни були йому за це дуже вдячні, адже раніше люди носили дощову, ключову, річкову воду та зберігали її у великих ємностях у своїх будинках.
Невідомо  коли  з  явився  перший  водогін  у  Києві.  У  документальних  джерелах  він
вперше згадується на початку VII ст. Тоді джерельну воду з київських гір підвели до
католицького  домініканського  монастиря.  У  VIII  ст.  було  споруджено  Подільський
водогін.  Ця  система  складалася  із  дерев'яних  труб,  з'єднаних  залізними  муфтами.
Коли вона перестала функціонувати, точно не відомо. У XX ст. було знайдено лише залишки  труб  цієї  системи.  У  водогінній  системі  Подолу  вода  подавалася  із  водозбірника, до якого самопливом надходила з джерел з-під Андріївської гори.
Міські  жителі  так  звикли  до  централізованого  водопостачання,  що  не  замислюючись  користуються  всіма  перевагами  цивілізації.  Але  багато  людей,  що  проживають  у  невеличких селах,  ще  досі  користуються  такими  джерелами  води,  як  ко­
лодязі, колонки, джерела тощо
Очищення  води  —  це  видалення  з  води  небажаних  домішок  і  елементів.  Існує  багато  методів  очищення,  які  можна  розподілити по групах:

Правила користування водогоном та каналізацією:
  • не  засмічуй  каналізацію  —  не  кидай  в  унітаз  сміття, харчові відходи тощо;
  • щоб  на  кухні  не  забруднювався  зливний отвір  раковини, слід  використовувати спеціальну  решітку,  що  затримує  харчові відходи;
  • завжди  після  користування  водою  закривай  крани,  стеж,  щоб вода не капала;
  • не  залишай  без  нагляду  воду,  що  ллється.  Набираючи  ванну,  періодично  перевіряй,  чи  вода  не  перелилася  через край.
Будова теплових мереж
Неможливо  уявити  наші  оселі  без  батарей  центрального  опалення.  Теплова  мережа  являє  собою  складну  розгалужену систему  трубопроводів  для  транспортування  та  розподілу  гарячої  води  або  пари  —  саме  ними  обігріваються  наші  домівки  холодної пори року.
Правила користування 
тепловими мережами

Обслуговування  та  експлуатацію  опалювальних  систем здійснюють  фахівці  —  робітники  комунальних  підприємств міста.  Але  кожен  мешканець  має  слідкувати  за  належним  станом  опалювальних  систем  у  своїй  оселі.  Своєчасно  повідомляти  ремонтні  служби  про  пошкодження  опалювального  обладнання,  замінювати  зношені  труби  та  батареї  центрального опалення




Тема: Способи протидії агресії та насиллю у підлітковому середовищі

У життєвих ситуаціях важливо навчитися протидіяти агресії та нас
2. Виконатийте практичне завдання "Моделюй-набувай життєвих навичок" с.106 підручника (письмово)
3. Знайдіть  народні приказки, прислів’я про дружбу і добро
або виготовіть пам’ятку «Закон дружби і добра»;
4. Перейдіть за посиланням join.naurok.ua та пройдіть тестування. Код доступу 483388


Тема: Стосунки з однолітками. Підліткові компанії


1. Прочити § 21. Запишіть ознаки дружніх, не дружніх та не безпечних компаній. 


 
2. Заповніть таблицю «Характеристика компанії» до якої ви входите

Немає коментарів:

Дописати коментар