3. ЗАПОВНИТИ ТАБЛИЦЮ ЗА ЗРАЗКОМ (ВИБРАТИ ПО 5 ПРЕДСТАВНИКІВ РОСЛИН І ТВАРИН)
4. ПІДГОТУВАТИ ІНФОРМЦІЮ ПРО ОДНОГО ПРЕДСТАВНИКА, ЯКІ ЗАНЕСЕНІ ДО ЧЕРВОНОЇ КНИГИ УКРАЇНИ У ЗРУЧНОМУ ДЛЯ ВАС ФОРМАТІ (ТЕКСТ, ПРЕЗЕНТАЦІЯ, МІНІ-ТВІР, ЕСЕ, МАЛЮНОК)
4. ВИКОНАТИ ЗАВДАННЯ РУБРИКИ "СТАНЬ ДОСЛІДНИКОМ ПРИРОДИ "С. 175 (ЗА БАЖАННЯМ)
07.04 2022
ТЕМА: НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЄКТ. ВИРОЩУВАННЯ БОБОВОЇ РОСЛИНИ (ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП)
Оскільки зараз карантин, то у Вас є чудова нагода виконати навчальний проєкт, що передбачений програмою з природознавства. Виконуємо проєкт на аркуші А 4
Мета: з’ясувати умови, за яких вдома можна виростити найвищу бобову рослину (наприклад, горох, сою, квасолю). Для виконання проекту вам знадобляться: пророщені бобові рослини, ґрунт, ящики чи вазони, у яких вирощуватимете рослини. Тривалість проектної діяльності — кілька тижнів.
Вам необхідно буде за допомогою експерименту перевірити вплив тепла, світла, води на вирощування найвищої бобової рослини. Для цього ви вирощуватимете рослини на різних ґрунтах, за різного освітлення, поливатимете різною кількістю води і будете проводити спостереження. Також потрібно буде виміряти та зафіксувати результати експерименту, умови, за яких рослини ростуть.
Хід роботи над проєктом
1. Підготуйте усе для роботи.
2. Виконання проекту
А) Беремо квасолю, змочуємо водичкою і замотуєте вологою ганчірочкою, поки почне проростати.
Б) Висаджуєте по 1 у стаканчики чи вазони з грунтом.
В) Створюєте різні умови:
- один стаканчик ставите на сонечку на підвіконні
- другий у темне тепле місце
Доглядаєте і поливаєте однаково.
3.Готуєте звіт зручним для вас способом (фотографуєте, робите презентацію,описуєте, що робили)
4. Вимірюєте висоту рослини з моменту проростання (за своїм графіком, вказуючи дату) у різних стаканчиках і фіксуєте у таблицю спостережень (розміри таблиці залежно від досліджень)
№ стаканчика
Висота рослини
Коли виміряли???
Фенологічні зміни ( коли проросла, як росте, забарвлення, стан рослини і т.д.
1.
2.
3.
4.
5.
6.
5. Робите висновки: яка рослина виросла вищою? За яких умов вона росла? Що цьому сприяло?
Проєкт бажано здати на 05.05.2022 року.
ТЕМА:
ПРАКТИЧНЕ ЗАНЯТТЯ:
ВИЗНАЧЕННЯ НАЗВ НАЙБІЛЬШ ПОШИРЕНИХ В УКРАЇНІ РОСЛИН, ГРИБІВ, ТВАРИН ЗА ДОПОМОГОЮ АТЛАСІВ-ВИЗНАЧНИКІВ, ЕЛКТРОННИХ КОЛЕКЦІЙ
3. Перегляньте презентацію та виконайте завдання в зошиті зі слайдів №10-13
4. Розробіть план розділення суміші води, піску, і кухонної солі. Продумайте, яким обладнанням слід скористатися та які способи розділення сумішей слід використати, щоб ваш план реалізувати. Результати запишіть у зошит
Усі виконані завдання надіслати на пошту nataliya0108@ukr.net
Завдання 1. Накресліть таблицю з двома колонками, запишіть в заголовки колонок Жива природа та Нежива природа, а нижче в кожну колонку запишіть відповідно назви тіл живої і неживої природи з переліку тіл природи: орел, ромашка, камінь, бактерія, ящірка, планета, град, метеорит, печериця, комар, граніт, крейда.
Завдання 2. Розв'язування логічних завдань «Що зайве?
а) Небо, Місяць, вода, зорі, пісок, карта.
б) Дуб, камінь, Сонце, повітря.
в) Вітер, річка, білка, веселка, дощ.
г) Вовк, лисиця, лікар, чашка, комар.
Завдання 3 Гра «Що зайве?»Розгляньте малюнки. Який малюнок «зайвий»? Чому?
Завдання 4. "Знайди помилку". Вкажіть яку помилку допущено на малюнку
Жива природа Не жива природа
ТЕМА: ТІЛА НАВКОЛО НАС. ХАРАКТЕРИСТИКА ТІЛ, ЇХ ВИМІРЮВАННЯ
ТЕМА: АТОМИ І МОЛЕКУЛИ. ДИФУЗІЯ
ТЕМА: РІЗНОМАНІТНІСТЬ РЕЧОВИН. ОРГАНІЧНІ ТА НЕОРГАНІЧНІ РЕЧОВИНИ
Немає коментарів:
Дописати коментар