Природознавство 5 клас

УВАГА!УВАГА!УВАГА!
ДЛЯ ТОГО ЩОБ ЗНАЙТИ ТЕМУ НЕОБХІДНОГО УРОКУ ПРОКРУТІТЬ СТОРІНКУ ВНИЗ І ЗНАЙДІТЬ ПОТРІБНУ ВАМ ДАТУ І ТЕМУ УРОКУ, ЯКА ВКАЗАНА В ТАБЛИЦІ

ТЕМА: ПРАКТИЧНА РОБОТА 2
СКЛАДАННЯ ЧЕРВОНОЇ КНИГИ СВОЄЇ МІСЦЕВОСТІ
1ПРОЧИТАТИ П.47
2. ОЗНАЙОМИТИСЯ З ПРЕДСТАВНИКАМИ НАШОГО РЕГІОНУ  РОСЛИННОГО ТА ТВАРИННОГО СВІТУ, ЯКІ ЗАНЕСЕНІ ДО ЧЕРВОНОЇ КНИГИ УКРАЇНИ (ЗА ОСИЛАННЯМ)



3. ЗАПОВНИТИ ТАБЛИЦЮ ЗА ЗРАЗКОМ (ВИБРАТИ ПО 5 ПРЕДСТАВНИКІВ РОСЛИН І ТВАРИН)
4. ПІДГОТУВАТИ ІНФОРМЦІЮ ПРО ОДНОГО ПРЕДСТАВНИКА, ЯКІ ЗАНЕСЕНІ ДО ЧЕРВОНОЇ КНИГИ УКРАЇНИ У ЗРУЧНОМУ ДЛЯ ВАС ФОРМАТІ (ТЕКСТ, ПРЕЗЕНТАЦІЯ, МІНІ-ТВІР, ЕСЕ, МАЛЮНОК)


ТЕМА: ОХОРОНА ПРИРОДИ. ЧЕРВОНА КНИГА УКРАЇНИ
1. ПЕРЕГЛЯНУТИ ВІДЕО ДО УРОКУ ЗА ПОСИЛАННЯМ
2. ПЕРЕЙДІТЬ ЗА ПОСИЛАННЯМ  
join.naurok.ua  КОД ДОСТУПУ:2308736
ТЕСТ АКТИВНИЙ ДО 20 ТРАВНЯ 21.00


ТЕМА: ВОДНЕ СЕРЕДОВИЩЕ ЖИТТЯ
1. ПРОЧИТАТИ П. 41 ТА СКЛАСТИ КОРОТКИЙ КОНСПЕКТ
2. ПЕРЕГЛЯНУТИ ВІДЕО
3. ВИКОНАТИ ЗАВДАННЯ №5 с. 180 ПИСЬМОВО (РОБОТУ НАДІСЛАТИ НА ПОШТУ)


ТЕМА: РІЗНОМАНІТНІСТЬ СЕРЕДОВИЩ ЖИТТЯІ ПРИСТОСУВАННЯ ОРГАНІЗМІВ ДО ЖИТТЯ В КОЖНОМУ З НИХ. НАЗЕМНО-ПОВІТРЯНЕ СЕРЕДОВИЩЕ
1. ПРОЧИТАТИ П. 40
2. ПЕРЕГЛЯНУТИ ВІДЕО
3. ВИКОНАТИ ЗАВДАННЯ №3 С. 176 ПИСЬМОВО
4. ВИКОНАТИ ЗАВДАННЯ РУБРИКИ "СТАНЬ ДОСЛІДНИКОМ ПРИРОДИ "С. 175 (ЗА БАЖАННЯМ)

07.04 2022
ТЕМА: НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЄКТ. ВИРОЩУВАННЯ БОБОВОЇ РОСЛИНИ (ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП)

Оскільки зараз карантин, то у Вас є чудова нагода виконати навчальний проєкт, що передбачений програмою з природознавства. Виконуємо проєкт на аркуші  А 4

Мета: з’ясувати умови, за яких вдома можна виростити найвищу бобову рослину (наприклад, горох, сою, квасолю). Для виконання проекту вам знадобляться: пророщені бобові рослини, ґрунт, ящики чи вазони, у яких вирощуватимете рослини. Тривалість проектної діяльності — кілька тижнів.

Вам необхідно буде за допомогою експерименту перевірити вплив тепла, світла, води на вирощування найвищої бобової рослини. Для цього ви вирощуватимете рослини на різних ґрунтах, за різного освітлення, поливатимете різною кількістю води і будете проводити спостереження. Також потрібно буде виміряти та зафіксувати результати експерименту, умови, за яких рослини ростуть.

Хід роботи над проєктом

1. Підготуйте усе для роботи.

2. Виконання проекту

А) Беремо квасолю, змочуємо водичкою і замотуєте вологою ганчірочкою, поки почне проростати.

Б) Висаджуєте по 1 у стаканчики чи вазони з грунтом.

В) Створюєте різні умови:

- один стаканчик ставите на сонечку на підвіконні

- другий у темне тепле місце

Доглядаєте і поливаєте однаково.

3.Готуєте звіт зручним для вас способом (фотографуєте, робите презентацію,описуєте, що робили)

4. Вимірюєте висоту рослини з моменту проростання (за своїм графіком, вказуючи дату) у різних стаканчиках і фіксуєте у таблицю спостережень (розміри таблиці залежно від досліджень)

№ стаканчика

Висота рослини

Коли виміряли???

Фенологічні зміни ( коли проросла, як росте, забарвлення, стан рослини і т.д.

1.

2.

3.

4.

5.

6.

5. Робите висновки: яка рослина виросла вищою? За яких умов вона росла? Що цьому сприяло?

Проєкт бажано здати  на 05.05.2022 року. 


ТЕМА: 
ПРАКТИЧНЕ ЗАНЯТТЯ:
ВИЗНАЧЕННЯ НАЗВ НАЙБІЛЬШ ПОШИРЕНИХ В УКРАЇНІ РОСЛИН, ГРИБІВ, ТВАРИН ЗА ДОПОМОГОЮ АТЛАСІВ-ВИЗНАЧНИКІВ, ЕЛКТРОННИХ КОЛЕКЦІЙ
1. ПРОЧИТАЙТЕ П. 37
2.ПЕРЕЙДІТЬ ЗА ПОСИЛАННЯ 
ТА ВИКОНАЙТЕ ЗАПРОПОНОВАНІ ЗАВДАННЯ

ТЕМА: РІЗНОМАНІТНІСТЬ ОРГАНІЗМІВ:
ТВАРИНИ

ТЕМА: РІЗНОМАНІТНІСТЬ ОРГАНІЗМІВ: РОСЛИНИ

ТЕМА: КЛІТИННА БУДОВА ОРГАНІЗМІВ

ТЕМА: ОРГАНІЗМ І ЙОГО ВЛАСТИВОСТІ.  

ТЕМА: ЗНАЧЕННЯ ВОДИ У ПРИРОДІ. ВИКОРИСТАННЯ ВОДИ ЛЮДИНОЮ

 
   
 ТЕМА: ВЛАСТИВОСТІ ВОДИ


 

ТЕМА: ВОДА НА ЗЕМЛІ. ТРИ СТАНИ ВОДИ. КОЛООБІГ ВОДИ
1. ПРОЧИТАТИ П.31
2 ВІДЕО ДО УРОКУ


ТЕМА: ВЛАСТИВОСТІ І ЗНАЧЕННЯ ПОВІТРЯ
1 ПРОЧИТАТИ П.30
2. ВІДЕО ДО УРОКУ

ТЕМА: ПОВІТРЯ СУМІШ ГАЗІВ. ДОСЛІДЖЕННЯ ВЛАСТИВОСТЕЙ ГАЗІВ
1. ПРОЧИТАТИ П. 29
2. ВІДЕО ДО УРОКУ


ТЕМА: ВЛАСТИВОСТІ ГРУНТУ. ДОГЛЯД ЗА НИМ

ТЕМА: ГРУНТ, ЙОГО ЗНАЧЕНЯ

25.01 2022
ТЕМА: СПОСОБИ ЗОБРАЖЕННЯ ЗЕМЛІ
1. ПРОЧИТАТИ П. 27
2. ПЕРЕГЛЯНУТИ ПРЕЗЕНТАЦІЮ 
      
3.ВИКОНАТИ ЗАВДАННЯ 4,5 С 120 ПІДРУЧНИКА
4. АТЛАС ДЛЯ РОБОТИ ЗА ПОСИЛАННЯМ. СТОРІНКИ В АТЛАСІ 16-17

ТЕМА: МІСЯЦЬ -СУПУТНИК ЗЕМЛІ. СОНЯЧНІ ТА МІСЯЧНІ ЗАТЕМНЕННЯ
1. ОПРАЦЮВАТИ П.26
2. ПЕРЕГЛЯНУТИ НАВЧАЛЬНЕ ВІДЕО
 
3. ПЕРЕЙДІТЬ ЗА ПОСИЛАННЯМ  
join.naurok.ua  КОД ДОСТУПУ: 3568595
ТЕСТ АКТИВНИЙ ДО 25 СІЧНЯ 21.00
4. НАПИСАТИ ПРИСЛІВ`Я, ПРИКАЗКИ, ЗАГАДКИ ПРО МІСЯЦЬ

 
ТЕМА: РУХИ ЗЕМЛІ
1. ПРОЧИТАТИ П. 24 (ЗАПИСАТИ В ЗОШИТ ДНІ РІВНОДЕННЯ ТА СОНЦЕСТОЯННЯ)
2. ПЕРЕГЛЯНУТИ НАВЧАЛЬНЕ ВІДЕО

ТЕМА: ВНУТРІШНЯ БУДОВА ЗЕМЛІ


ТЕМА: СОНЯЧНА СИСТЕМА. ПЛАНЕТИ

УРОК №21
ТЕМА: ПОВТОРЮВАННЯ ЯВИЩ У ПРИРОДІ

УРОК №19
ТЕМА: ХІМІЧНІ ЯВИЩА 



УРОК №15
ТЕМА:СПОСОБИ РОЗДІЛЕННЯ СУМІШЕЙ. ПРАКТИЧНЕ ЗАНЯТТЯ. СПОСОБИ РОЗДІЛЕННЯ СУМІШЕЙ
1. Запишіть число та тему уроку в зошит
2. Прочитайте п.11
3. Перегляньте презентацію та виконайте завдання в зошиті зі слайдів №10-13

4. Розробіть план розділення суміші води, піску, і кухонної солі. Продумайте, яким обладнанням слід скористатися та які способи розділення сумішей слід використати, щоб ваш план реалізувати. Результати запишіть у зошит
Усі виконані завдання надіслати на пошту nataliya0108@ukr.net

УРОК №4
ТЕМА: ОБЛАДНАННЯ ДЛЯ ВИВЧЕННЯ ПРИРОДИ
Перегляньте презентацію


ТЕМА: ВНЕСОК ВИДАТНИХ ВЧЕНИХ-НАТУРАЛІСТІВ
НАВЧАЛЬНЕ ВІДЕО

Перейдіть за посиланням join.naurok.ua 
Код коступу: 1348246

ТЕМА: ЖИВА І НЕЖИВА ПРИРОДА НАВКОЛО НАС


 

 

Завдання 1. Накресліть таблицю з двома колонками, запишіть в заголовки колонок Жива природа та Нежива природа, а нижче в кожну колонку запишіть відповідно назви тіл живої і неживої природи з переліку тіл природи: орел, ромашка, камінь, бактерія, ящірка, планета, град, метеорит, печериця, комар, граніт, крейда.

Завдання 2. Розв'язування логічних завдань «Що зайве?  
а) Небо, Місяць, вода, зорі, пісок, карта. 
б) Дуб, камінь, Сонце, повітря. 
в) Вітер, річка, білка, веселка, дощ. 
г) Вовк, лисиця, лікар, чашка, комар.

Завдання 3 Гра «Що зайве?» Розгляньте малюнки. Який малюнок «зайвий»? Чому?

Завдання 4. "Знайди помилку". Вкажіть яку помилку допущено на малюнку 

                            Жива природа        Не жива природа

ТЕМА: ТІЛА НАВКОЛО НАС. ХАРАКТЕРИСТИКА ТІЛ, ЇХ ВИМІРЮВАННЯ

ТЕМА: АТОМИ І МОЛЕКУЛИ. ДИФУЗІЯ

ТЕМА: РІЗНОМАНІТНІСТЬ РЕЧОВИН. ОРГАНІЧНІ ТА НЕОРГАНІЧНІ РЕЧОВИНИ
ТЕМА:ЧИСТІ РЕЧОВИНИ ТА СУМІШІ

ТЕМА: СПОСОБИ РОЗДІЛЕННЯ СУМІШЕЙ 

ТЕМА: ОБЛАДНАННЯ ДЛЯ ВИВЧЕННЯ ПРИРОДИ

            

Немає коментарів:

Дописати коментар